Game Service Interruption: The Contest is currently experiencing server latency issues resulting in some slowdowns and errors. We are working to resolve this as soon as possible. Thank you all for your patience.

My 11th 6 star

Stebo_79Stebo_79 Posts: 616 ★★★
My 6 star luck is still going strong.

Welcome to my roster...


Probably going to be awhile before I can awaken him but still very welcome.

Comments

  • HoitadoHoitado Posts: 3,569 ★★★★★
    That’s crazy. Only bad champ is Nova out of 11
  • ChaosMax1012ChaosMax1012 Posts: 2,673 ★★★★★
    Actually find nova to be pretty fun. Solid defender but his burst damage is pretty satisfying. Very niche utility however. Meh special attack damage. I like him though.
  • Stebo_79Stebo_79 Posts: 616 ★★★
    Question is, who should I rank up next?
  • SpideyFunkoSpideyFunko Posts: 20,484 ★★★★★
    Stebo_79 said:

    Question is, who should I rank up next?

    Pick one. You can’t go wrong
  • AverageDesiAverageDesi Posts: 3,410 ★★★★★
    anyone except nova is a good choice. but i'd go based on what content i want to got rhough
  • NickChiNickChi Posts: 111
    Nice roster, gimme some of your luck
  • Konstant45Konstant45 Posts: 571 ★★★★
    I dont wanna be pessimistic
    But this clearly means your 7 star luck is gonna be absolutely abysmal
    Thats the kabam way
  • PastorAmericaPastorAmerica Posts: 456 ★★★
    Wow!!! Those are incredible pulls from so few crystals. I would personally rank Warlock, but you can’t go wrong with most of those guys.
  • Real_Madrid_76_2Real_Madrid_76_2 Posts: 2,718 ★★★★
    Stebo_79 said:

    My 6 star luck is still going strong.

    Welcome to my roster...


    Probably going to be awhile before I can awaken him but still very welcome.

    I don't see a single bad champ, even nova is good for defense. My tenth six star


  • That luck
  • Maltyo9Maltyo9 Posts: 270 ★★★
    @Real_Madrid_76_2

    Please stop trying to hijack other people's threads. It's getting extremely old...
  • SpiderLazerSpiderLazer Posts: 93 ★★
    This has gotta be the best rng I’ve ever seen
  • Stebo_79Stebo_79 Posts: 616 ★★★
    marino123 said:

    Bro what's your ritual before crystal opening? Share your secrets bro!!

    Always wait until just after server maintenance has finished, because I think the RNG gets reset or something. First few times I thought it was a coincidence. The only time I didn’t do it then was when I got Nova. so went back to only doing it after maintenance and so far so good.



    sorry that's completely made up... I don't have any ritual, other than expect the worse, hope for the best.

  • LightsAnimeLightsAnime Posts: 194

    my 6 star luck is meh
  • LightsAnimeLightsAnime Posts: 194
    however my 5 star luck is like 99% better
Sign In or Register to comment.