R3 6* Joe Fixit has entered the chat

TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★
Its time we put some respect on this once forgotten Hulk! no longer shall he be denied! and the fun have just begun! i will not fail you guys! i will show you just what this man can do! starting with this

Comments

  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★
    Riptide said:

    Those 1.5K mediums be looking spicy

    4k* lets not pretend he isnt awesome. We dont have to do that anymore. We are free now
  • MasterpuffMasterpuff Posts: 5,603 ★★★★★

  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★


    Nah its all good. We gon take over the battlerealm
  • Will3808Will3808 Posts: 2,760 ★★★★
    Ballsy move there. It took a while but he did take down that fight and that’s the important part.
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★
    Will3808 said:

    Ballsy move there. It took a while but he did take down that fight and that’s the important part.

    Someone gets it!
  • IronGladiator22IronGladiator22 Posts: 1,000 ★★★
    Better hope he gets voted for the buff
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★

    Better hope he gets voted for the buff

    I dont. Team guilly all the way. Sadly it looks like antman gonna win by a landslide
  • KerneasKerneas Posts: 2,049 ★★★★★
    I wish I had guts to fo stuff like this damn...

    Also team Guilly ftw, never buff Antman
  • _Sham__Sham_ Posts: 476 ★★★

    Better hope he gets voted for the buff

    I dont. Team guilly all the way. Sadly it looks like antman gonna win by a landslide
    Where can we vote?
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★
    Kerneas said:

    I wish I had guts to fo stuff like this damn...

    Also team Guilly ftw, never buff Antman

    Representing!!
  • odishika123odishika123 Posts: 2,674 ★★★★★

    Better hope he gets voted for the buff

    I dont. Team guilly all the way. Sadly it looks like antman gonna win by a landslide
    Antman forever
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★

    Nice one @TheManMythLegend . I wanna see you do this without despair haha.

    Obviously he cant lol
  • YoMovesYoMoves Posts: 1,091 ★★★★
    It's okay, Ibom. These people can't hurt you or your rep as the best Hulk-related character. Let's take your newly R3'd butt and go melt some bosses for a laugh, okay?
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★
    YoMoves said:

    It's okay, Ibom. These people can't hurt you or your rep as the best Hulk-related character. Let's take your newly R3'd butt and go melt some bosses for a laugh, okay?

    we arent talking hulk related tho. hes not a hulk
  • LibertyPrimeV1LibertyPrimeV1 Posts: 3,297 ★★★★★

    YoMoves said:

    It's okay, Ibom. These people can't hurt you or your rep as the best Hulk-related character. Let's take your newly R3'd butt and go melt some bosses for a laugh, okay?

    we arent talking hulk related tho. hes not a hulk
    He's considered a Hulk just like Sasquatch, all of them have the same Gamma Mutated Powers.
  • TheManMythLegendTheManMythLegend Posts: 4,260 ★★★★★

    YoMoves said:

    It's okay, Ibom. These people can't hurt you or your rep as the best Hulk-related character. Let's take your newly R3'd butt and go melt some bosses for a laugh, okay?

    we arent talking hulk related tho. hes not a hulk
    He's considered a Hulk just like Sasquatch, all of them have the same Gamma Mutated Powers.
    Nonononono
  • Scopeotoe987Scopeotoe987 Posts: 1,347 ★★★★
    I have a 6* joe aswell, casting all my ballots for ever him or agent venom. Maybe split.
  • TheAngryOneTheAngryOne Posts: 234 ★★



    Robbie is everywhere it seems 😆 #KroenkeOut
Sign In or Register to comment.