December legend run

Just finished my legend run, what are we all feeling the time will be this month?
«13

Comments

  • EpicGOATEpicGOAT Posts: 45
    You should share yours before asking for others 😉
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    Hahaha I don’t wanna give people ideas, from what I’ve read it was a super solid run, under 3 hrs.
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★
    Well u can’t really think Ofer won’t to share if you don’t do it either
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    2:51
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★
    Solid run u shuld be safe to getting it but regardless always thinking u don’t get it
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★
    I’m forgot to put a timer one my run so no ide how long mine was
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    Hahaha exactly, that’s why I’m scared to share
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    I just knew what time I started and what time I finished I didn’t do a timer
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★

    Hahaha exactly, that’s why I’m scared to share

    Ikow that felling but I’m can said your time is the lowest I’m we so far
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    Normally I’m pretty casual with mcoc but this is the second competition thing I’ve ever done (first one I got my goldpool in the arena)
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    @Gamer youre last post was a little confusing lol, did you go for it this month?
  • StevenSaneStevenSane Posts: 24
    2:51?? No way... unless you have a R3?
  • StevenSaneStevenSane Posts: 24

  • StevenSaneStevenSane Posts: 24
    This was Ghost for heroic and Corvus for master. Max boost, suicides... no way you were 15 min faster.
    iPhone XS Max so not many phones faster
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    I started at 1:27 and I finished at 4:18 my time. Max suicides, 20 atk 30 atk/health, r2 6* Corvus. 100% no lies I swear
  • StevenSaneStevenSane Posts: 24
    You set fastest time ever sir...
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    Omg really? Don’t mess with me, you really think so? I don’t think I’ve ever been so focused for a 3 hour period of time, I had anime running in the background.... missed everything going on lol
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★
    Yes im hav go for it but can’t remember my Tim e so I’m hav to wait.
  • KrisGJJKrisGJJ Posts: 59
    I did 3:07, hopefully that hits the cutoff
  • Hi! 2:58 for me
  • Diksh619Diksh619 Posts: 189 ★★
    3.17 min for me..Servers kept on showing me disconnect icon..else i could have saved 10 mins..still hopeful!
  • Ang3lOfD3athAng3lOfD3ath Posts: 73

    You set fastest time ever sir...


    Nahh been a few 2:45-2:50 times
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★

    You set fastest time ever sir...


    Nahh been a few 2:45-2:50 times
    For this much
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★

    You set fastest time ever sir...


    Nahh been a few 2:45-2:50 times

    I’m sure the 2:40 is from The thonsa event
  • GoldenSkullGoldenSkull Posts: 48
    Yeah the thanos event was rough for me but this current event is very very Corvus friendly
  • Ang3lOfD3athAng3lOfD3ath Posts: 73
    Gamer said:

    You set fastest time ever sir...


    Nahh been a few 2:45-2:50 times

    I’m sure the 2:40 is from The thonsa event
    No a few months ago during xmachina there was a 2:47 time and it wasn’t even top time
  • GamerGamer Posts: 5,852 ★★★★

    Gamer said:

    You set fastest time ever sir...


    Nahh been a few 2:45-2:50 times

    I’m sure the 2:40 is from The thonsa event
    No a few months ago during xmachina there was a 2:47 time and it wasn’t even top time
    Okay Cool a lot is change also depends one Ai this days
  • Blaker78Blaker78 Posts: 98
    anything under 3 hours and I would think your good.
  • PembertonxPembertonx Posts: 5
    When is the cut off?
  • MrSpoonMrSpoon Posts: 10
    3:23 too slow?
Sign In or Register to comment.