**Mastery Loadouts**
Due to issues related to the release of Mastery Loadouts, the "free swap" period will be extended.
The new end date will be May 1st.
Options

MCOC’s issues

- Generic and 5* class signature stones do not give points in class advancement events like 2/3/4* class signature stones do.
- All solo/alliance events should be updated and award more 5/6* shards.
- Inventory capacity is too small, especially revives (15) and potions (25), their capacity and other items’ in general should be much bigger.
- Drop-rate of revives from uncollected free crystals is too low (< 1%). Gold crystals & energy refills can be removed to increase the chance of revives which is hard to find in game.
- Energy refills can only be purchased by units. They should be also available to buy with glory, loyalty, gold and battle chip.
- Champs with shorter dash-back distance than usual: Ultron, Rogue, Voodoo, Spiderman (Stark enhanced), Mordo, Archangel, Morningstar.
- Rank down tickets should be available to purchase.

Comments

  • Options
    AddyosAddyos Posts: 1,090 ★★★★
    Was with you until you mentioned Rank down tickets. Boo!
  • Options
    AlexJrSousa16AlexJrSousa16 Posts: 16
    edited March 2018
    efxeoge12bup.png
    Olá kabam. Em primeiro lugar gostaria de saber porque vocês baniram minha conta por 7 dias, dizendo que entrei por outro dispositivo. Sendo que sempre joguei no mesmo celular, nunca mudei. Jogo a mais de um ano, e nunca usei mod ou coisa do tipo que burle as regras do jogo, desde o início venho sendo atrapalhado por vocês no jogo. A conta que tenho hoje foi graças ao meu esforço e dedicação total de todos os dias. Quase não gastei nada em dinheiro na conta, mas como vocês dão prioridade a quem gasta, sempre fazem isso com players como eu. Poxa isso tá me desmotivando, qual a lógica de me banir com essa desculpa, nunca precisei disso pra crescer no jogo, nunca precisei gastar muito dinheiro, só gasto meu tempo e dedicação. Minha conta está no nível 60 nome AlexJr Sousa, quero minha conta de volta.
Sign In or Register to comment.