Domino fight tips

a68ei738hh0c.png
Any tips to this fight besides don't get hit

Comments

  • Clintonwalls101Clintonwalls101 Posts: 140
    The linked node is kinetic instigator
  • Clintonwalls101Clintonwalls101 Posts: 140
    So im asking for tips or hints and 29 people have read this post, so im taking it as, if it has nothing to do with yall getting free **** from a game yall got for free to begin with y'all won't comment when someone asks for help, alright I understand so with that being said **** you all now kabam can ban me from the forum
  • ŁŤÇŁŤÇ Posts: 181
    Intercept, intercept, oh and intercept.

    With Yondu, be sure to hit her while she's blocking to inflict additional bleeds.
  • MikeHockMikeHock Posts: 2,191 ★★★★
    Try reducing her health to 0 before your health runs out ;)
  • Stark78AlfaStark78Alfa Posts: 502
    I need those tips myself.
  • IanMooneIanMoone Posts: 640 ★★
    Whats insulting is fact she is broken currently that they decided to leave her in EQ....if this was real life they get sued for defective product
  • GrimmbananaGrimmbanana Posts: 711 ★★
    IanMoone wrote: »
    Whats insulting is fact she is broken currently that they decided to leave her in EQ....if this was real life they get sued for defective product

    she isn't broken im sorry but she was never broken kabam made domino perfect..stop complaining for once ...kabam did good here...you just can't fight her cause you don't practice...enough....stop yelling at kabam for stuff they cannot control...i know kabam has their moments but damn it stop giving them bs
  • St333lllSt333lll Posts: 278
    Dont stop blocking until she's charging her Heavy. When she's coming. Try to intercept. Do not try and Parry her without 100% positivity that she's stunned. Wait until her heavy is charging. Dash back and wait for the bomb to go off and then get in a combo. Maybe a special.
  • AnthinhoAnthinho Posts: 242
    So im asking for tips or hints and 29 people have read this post, so im taking it as, if it has nothing to do with yall getting free **** from a game yall got for free to begin with y'all won't comment when someone asks for help, alright I understand so with that being said **** you all now kabam can ban me from the forum

    Relax dude, try not to get hit
  • Stark78AlfaStark78Alfa Posts: 502
    Dizzy wrote: »
    Know what attacks you can parry and can't parry, like if you were fighting Yondu. Hold block and don't try to dash back during it - this is how the "block breaks" happen. Punish her L2, not her L1. Don't use your Gwenpool or X23.

    Or, try dueling her - Dragonfei is a 5/65 target.

    Excelent tips. I tried out them dueling against Dragonfei and they worked.
  • AnthinhoAnthinho Posts: 242
    IanMoone wrote: »
    Whats insulting is fact she is broken currently that they decided to leave her in EQ....if this was real life they get sued for defective product

    she isn't broken im sorry but she was never broken kabam made domino perfect..stop complaining for once ...kabam did good here...you just can't fight her cause you don't practice...enough....stop yelling at kabam for stuff they cannot control...i know kabam has their moments but damn it stop giving them bs

    She breaks through block, that's a big problem
  • IanMooneIanMoone Posts: 640 ★★
    IanMoone wrote: »
    Whats insulting is fact she is broken currently that they decided to leave her in EQ....if this was real life they get sued for defective product

    she isn't broken im sorry but she was never broken kabam made domino perfect..stop complaining for once ...kabam did good here...you just can't fight her cause you don't practice...enough....stop yelling at kabam for stuff they cannot control...i know kabam has their moments but damn it stop giving them bs

    Lmao when you catch up with the real world come talk to me then...if you havent noticed a champion breaking a block is a problem seeing as she wasnt designed this way at all....in fact there were many threads bout this but apparently that flew over your head
  • GrimmbananaGrimmbanana Posts: 711 ★★
    edited July 2018
    IanMoone wrote: »
    IanMoone wrote: »
    Whats insulting is fact she is broken currently that they decided to leave her in EQ....if this was real life they get sued for defective product

    she isn't broken im sorry but she was never broken kabam made domino perfect..stop complaining for once ...kabam did good here...you just can't fight her cause you don't practice...enough....stop yelling at kabam for stuff they cannot control...i know kabam has their moments but damn it stop giving them bs

    Lmao when you catch up with the real world come talk to me then...if you havent noticed a champion breaking a block is a problem seeing as she wasnt designed this way at all....in fact there were many threads bout this but apparently that flew over your head

    when your champ is under the unlucky effect....i think you are either bad at fighting her or just dont know that the real world people dont whine about a champion in the game last time i checked. You wanna insult me over some game champ grow up. Kabam is in the right here stop giving them bs and do you realize that the block break glitch is the real issue not the champ? You guys are going about it all wrong if you dont have the skill to fight a champ complaining isnt an option. Kabam is trying and yet you wanna make their lives hell
  • KevanproGKevanproG Posts: 300 ★★
    @SupremeWarlord u do know this is almost 2 yrs old right
Sign In or Register to comment.