**RESOLVED ISSUE WITH SIDE QUEST KEYS**
The game team has resolved this issue. Keys will be distributed via in-game messages and the quest timer will be extended.
More information and timeline here.
*This includes currently unclaimable keys as well*
**WINTER OF WOE - BONUS OBJECTIVE POINT**
As previously announced, the team will be distributing an additional point toward milestones to anyone who completed the Absorbing Man fight in the first step of the Winter of Woe.
This point will be distributed at a later time as it requires the team to pull and analyze data.
The timeline has not been set, but work has started.

Rate my six star roster

WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

This is my updated six star roster
«1

Comments

  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    and btw the reason why corvus isn't fully leveled up is because i don't have iso
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    i would give it a 9/10 maybe 9.5/10
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    FiiNCH said:

    You’ve got 4 champs bro…

    yeah but none of them are bad
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    but its almost a full team and corvus made it better
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

    Warlockjr said:

    but its almost a full team and corvus made it better

    It’s just a flex post
    Well a lot of people like to flex
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    ItsDamien said:

    0 out of 10.

    Not because the champs are bad. I'll let you figure out why.

    ok
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason
  • CangaceiroCangaceiro Posts: 429
    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    Welcome to MCOC community.
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    no it's just that we don't like you spamming and flexing and nercoing threads

    i have been trying not to do it as much and i think im doing better
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    Ngl even when i agree with you i press it to press it.

    Cant say I remember the last time i agreed with you
    really man
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

    Pretty good, check out Brian Grants 7 day challenge and what his been able to do with Howard. (ContestChampion on YouTube)

    Storm X solid, Havok is nice to have, corvus just wait until his awakened and its an easy life.

    Asking for a rate with a small roster never goes down well because it comes off as a look at my initial rng when a lot of people are screwed on rng

    ok well thanks for the advice
  • DawsManDawsMan Posts: 2,122 ★★★★★
    Warlockjr said:

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    Ngl even when i agree with you i press it to press it.

    Cant say I remember the last time i agreed with you
    really man
    Its just (disagrees) so much (disagrees) fun (disagrees)! (disagrees) oh darn it there I've gone again :o
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★
    DawsMan said:

    Warlockjr said:

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    Ngl even when i agree with you i press it to press it.

    Cant say I remember the last time i agreed with you
    really man
    Its just (disagrees) so much (disagrees) fun (disagrees)! (disagrees) oh darn it there I've gone again :o
    i mean i know i'm not the best person here
  • DemonzfyreDemonzfyre Posts: 20,754 ★★★★★
    Warlockjr said:

    FiiNCH said:

    You’ve got 4 champs bro…

    yeah but none of them are bad
    None of them are Moon Knight though....
  • DemonzfyreDemonzfyre Posts: 20,754 ★★★★★
    DawsMan said:

    Gotta have a roster for us to rate it.

    At least they spelled roster right... I'm tired of rating roasters.
  • BitterSteelBitterSteel Posts: 9,230 ★★★★★

    DawsMan said:

    Gotta have a roster for us to rate it.

    At least they spelled roster right... I'm tired of rating roasters.
    What about roosters?
  • WarlockjrWarlockjr Posts: 753 ★★★

    Warlockjr said:

    DawsMan said:

    Warlockjr said:

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    Ngl even when i agree with you i press it to press it.

    Cant say I remember the last time i agreed with you
    really man
    Its just (disagrees) so much (disagrees) fun (disagrees)! (disagrees) oh darn it there I've gone again :o
    i mean i know i'm not the best person here
    What I’d say is firstly, don’t rise to the disagrees. Commenting on disagrees just gets you more.

    Secondly, don’t care about them either. They’re just internet points, they mean nothing. People disagree with pure facts, so don’t take it too seriously.

    Thirdly, try and post a little less. Think of it like quantity vs quality. Post something if you genuinely think this is worth reading. If it’s a picture of your 4 6*, they probably won’t care. Would you really care that much seeing someone else’s handful of 6*?

    If you have a post that you genuinely think is of value, go ahead and post it! The thing is, this forum isn’t social media. It’s not a Twitter site where you tweet what you had for breakfast, or making your 6th post on what 6* you pulled today. If there’s some insane luck, post away! If it’s just pulling a pretty good champ, people probably won’t care.

    Lastly, don’t just complain about stuff for no reason. Think about your points and why you think it. Try to get that across, like i said this isn’t social media for you to rant. This is a place to discuss the game and what’s best for it and what’s good or bad about it.

    Hope this helps!
    well i just find it annoying
  • Negative_100Negative_100 Posts: 1,650 ★★★★
    Warlockjr said:

    Warlockjr said:

    bruh everyone be disagreeing on my posts for no reason

    no it's just that we don't like you spamming and flexing and nercoing threads

    i have been trying not to do it as much and i think im doing better
    You "think"
Sign In or Register to comment.