**Mastery Loadouts**
Due to issues related to the release of Mastery Loadouts, the "free swap" period will be extended.
The new end date will be May 1st.
Options

Svenska spelare som letar efter en svenskt allians att bo på.

vi är i behov av svenska spelare till BG3 och som kan stanna med oss i långa håll och känna att vår allians är ditt hem. BG3 har det svårt för många har lämnat för att fokusera mer på andra viktigare saker såsom jobb, familjeliv och pluggande eller av andra orsaker. det blir jobbigt för er i början att vara i BG3 men kämpa igenom det med oss i BG3 och så kommer det komma många folk in :)

vi är inte så farliga :)

krav?

- bosatt i sverige men på nåt sätt kan förstå svenska och vet hur spelen fungerar kombinerad med kommunikation så välkommen hit till oss! :)
- svenskt spelare
- map 5x5 (kan leda till map6 om vi är fullsatt)
- minimun 4000 PI
- LINE kommuikation app är ett måste oavsett vad.

kontakta mig på line ID father_of_death så vidarebefodrar jag er till en officer som ni, svenska spelare, får prata med.

Då jag själv går i Folkhögskolan så blir jag bara tillgänglig under rasttider och efter skolan från kl 18:00 - 21:00 - 22:00. Det kan hända att ni får vänta länge på mitt svar men ni får då inte heller känna att ni slösat bort er tid att kontakta mig. var medveten att jag ser era sms och kommer svara sen när jag kan :)
Sign In or Register to comment.