Ice Phoenix Compensation

2»

Comments

• GroundedWisdomGroundedWisdom Member Posts: 36,581 ★★★★★
    DoctorJ wrote: »
    DoctorJ wrote: »
    loader187 wrote: »
    I know it's not supposed to be easy but my duped blade 4/55 one hit and is dead from being full health and it's not even a main boss.

I did it with a 4/55 5* guillotine pre nerf. Its doable.

Life Steal still work? I thought it might.

Unduped, but no it wont.

Point is a higher health champ will outlast the initial cold snap, then as long as you have alright skills you can take down icephoenix no issue.

Yeah. AV and Mephisto are possibilities as well. Haven't tested AV, but I just rolled the 5*.
  • ZzzZzz Member Posts: 154
    @Dingalo Thanks for the advice. :)
  • DingaloDingalo Member Posts: 355
    Vision_41 wrote: »
    @Dingalo like your positivity.

haha, I try... :sweat_smile:
  • SoulStalker25SoulStalker25 Member Posts: 22
    I ran through it the day it was released, as did several others in my alliance and haven't seen anything. We actually thought it was a joke. Hopefully they send it out cause it really was some bs
    I ran through it the day it was released, as did several others in my alliance and haven't seen anything. We actually thought it was a joke. Hopefully they send it out cause it really was some bs

Are you sure everyone actually went through Ice Phoenix BEFORE they did the nerf? That's really the key here... Because if I am not mistaken, the nerf was done as early as the same day it was released... Not 100% sure though. I do remember seeing some crazy reactions within like an hour about her haha.

If so, did you guys contact the support team like the moderators said?
  • SoulStalker25SoulStalker25 Member Posts: 22
    Dingalo wrote: »

Are you sure everyone actually went through Ice Phoenix BEFORE they did the nerf? That's really the key here... Because if I am not mistaken, the nerf was done as early as the same day it was released... Not 100% sure though. I do remember seeing some crazy reactions within like an hour about her haha.

If so, did you guys contact the support team like the moderators said?

Yes both myself and leader both sent tickets but haven't heard anything. The eq started at 1pm est. I completed around 5pm est. Maybe it was patched by then but there's probably no way of knowing for sure. Wish they included some type of a time frame.
    @SoulStalker25
    Yeah, I totally agree :s
  • GigaWGigaW Member Posts: 2
    J ai vus que Kabam donner des compensations pour les personnes n ayant pas reussi a battre la ice phoenix et moins je n ai toujours rien recu je suis en incollectable et pourtant je ne vois aucun mail. C est quoi ca c est selectif ou sa se passe comment? J ai reussi a la battre avec 2 rea dequipe et en les remettant full life c est incenser. Deplus j ai fait modok il est super simple par rapport a elle. Au pire vous l auriez mis en boss sa aurait pus etre plus logique car la c est du grand n importe quoi. Meme le ice man normal est pas aussi peter. J espere recevoir la compensation que certaine personne ont recu sinon je finirai jamais ce niveau. Merci d avance pour ceux qui vont me lire. Bonne journee.
  • GigaWGigaW Member Posts: 2
    GigaW wrote: »
    J ai vus que Kabam donner des compensations pour les personnes n ayant pas reussi a battre la ice phoenix et moins je n ai toujours rien recu je suis en incollectable et pourtant je ne vois aucun mail. C est quoi ca c est selectif ou sa se passe comment? J ai reussi a la battre avec 2 rea dequipe et en les remettant full life c est incenser. Deplus j ai fait modok il est super simple par rapport a elle. Au pire vous l auriez mis en boss sa aurait pus etre plus logique car la c est du grand n importe quoi. Meme le ice man normal est pas aussi peter. J espere recevoir la compensation que certaine personne ont recu sinon je finirai jamais ce niveau. Merci d avance pour ceux qui vont me lire. Bonne journee.

edited December 2017
    GigaW wrote: »

Kabam vont seulement donner des compensations pour ceux qui on essayer de se battre contre Ice Phoenix AVANT que ils ont faites un changement qui a baisser son cold snap. Si tu as battu Ice Phoenix après que Kabam on fait les changement (changement on été faites même pas 24h après le event a été lancer, si je me prompe pas...) tu ne va pas avoir des compensations, car son signature level a été baissé a un niveau raisonable.

Les compensations sont vraiment juste pour ceux qui on eu de la misère contre Ice Phoenix AVANT que Kabam on faite les changement...

J'espère que sa aide :s@GigaW

Sign In or Register to comment.