Summoners, due to a technical issue, this week's series of Alliance Quests will be cancelled at 4pm PT. There will not be any Rewards for this series. The next series of Alliance Quests will start on April 18 at 12pm PT. We will be assessing the impact on Alliances and compensating accordingly, as well as returning Alliance Tickets.

Bruh

Kill_GreyKill_Grey Posts: 7,681 ★★★★★

Gaze upon my newest 6*! Our Lord and savior! This moment have I waited and anticipated for so long!!
But seriously, this is extremely disheartening. It's pretty damn painful to get shafted after long grinds in this way. I'm not even sure what to say at this point...
«13

Comments

  • FaseehFaseeh Posts: 2,652 ★★★★★

    Faseeh said:

    Kill_Grey said:

    Kill_Grey said:


    But yeah, this is my 6* roster so far. 15 of them, and only 4 I'd call usable. 6 of them so far have been cosmics (IDK how that's even possible). I still don't have a single tech 6*, and am about 10% away from a tech t5cc. Knowing my luck, I'm pretty sure the game is gonna make sure I form one in order to spite me even more.

    As a matter of fact, I dread to use them in arena, and just don't even bother to level most of them up.

    Surprised you’re calling Longshot and Aarkus (I’m assuming they were part of the 4) just usable.

    Long shots DPs in matchups with buffs goes through the roof. Aarkus is a robot, evade, armor break, power gain champ which is very powerful champ in the right hands. Enzo Eigen says he’s the most underrated champ in the game and has an R3 Vision Aarkus

    I’m a bit biased tho. Elsa and Falcon are good I’ve heard, but Aarkus and Longshot have been awesome on both my main/alt
    By usable, I mean good/the ones I actually like and can use in "day-to-day" content.
    Ah ok. A bit interested you chose Elsa to r2 over the 4, but nonetheless still not a bad option

    Edit: I made this comment before your second comment appeared. Damn
    I chose elsa r2 over domino,red mags r2 , r5 corvus, etc. ( ͡° ͜ʖ ͡°).
    I get domino. Not really red mags or Corvus, but your account not mine
    For corvus i decided to wait as i didnt require him in much content atm. Red mags a lot of rampup so 200k healthpools in cav eq wont always be #metal. But elsa can take that down so quick
  • FaseehFaseeh Posts: 2,652 ★★★★★

    Kill_Grey said:

    Kill_Grey said:

    Kill_Grey said:

    Kill_Grey said:


    But yeah, this is my 6* roster so far. 15 of them, and only 4 I'd call usable. 6 of them so far have been cosmics (IDK how that's even possible). I still don't have a single tech 6*, and am about 10% away from a tech t5cc. Knowing my luck, I'm pretty sure the game is gonna make sure I form one in order to spite me even more.

    As a matter of fact, I dread to use them in arena, and just don't even bother to level most of them up.

    Surprised you’re calling Longshot and Aarkus (I’m assuming they were part of the 4) just usable.

    Long shots DPs in matchups with buffs goes through the roof. Aarkus is a robot, evade, armor break, power gain champ which is very powerful champ in the right hands. Enzo Eigen says he’s the most underrated champ in the game and has an R3 Vision Aarkus

    I’m a bit biased tho. Elsa and Falcon are good I’ve heard, but Aarkus and Longshot have been awesome on both my main/alt
    By usable, I mean good/the ones I actually like and can use in "day-to-day" content.
    Ah ok. A bit interested you chose Elsa to r2 over the 4, but nonetheless still not a bad option
    Because girl power ( ͡° ͜ʖ ͡°).
    Plus, she was my first good 6*, and I promised myself she'd be the first rank 2.
    Interesting. Although I dislike Elsa, I can’t say not to R2 her when I r2d a fricking Hulkbuster over Doctor Doom lel
    What is "lel"? Also, I do most of my rank-ups nowadays bases on cavalier difficulty nodes. Not particularly sure why you don't like her, but she can handle buffed up, diss track and she benefits from the skill node.
    The reason why Aarkus is gonna be next is because he can do both buffed up and diss track. Although he doesn't directly benefit from the cosmic node compared to Longshot who does from the mystic one, the fact that he handles more nodes is why I picked him first.
    Lel/lul/lal = lol
    It’s to make the words different so the sentence is somewhat correct

    I guess it’s her utility and so called “insane damage”
    I met some group online that really pissed me off. This Mario dude and (bad word) something. Claiming Hulkbuster sucks, deals no damage. And then praise Elsa claiming she has insane damage output and the best utility. And she’s a top 3 skill champ in the game.

    I get the opinions besides hate on Hulkbuster. My guy used to clear lanes in AW, now he will in AQ, and Practically ignores tons of nodes with his offensive aar (hard knock life is a new node I learned he bypasses), or his power control preventing the opponent from activating abilities (footloose).

    May not be the best tech, but his dps is insane. I generally remember Elsa for that.

    Also, the Elsa arguments in a thread with Etjama were fun
    I would put elsa above killmonger and blade. Hit monkey is still an ongoing case
  • Rouger4Rouger4 Posts: 595 ★★★
    Monke did u tag me by accident?
Sign In or Register to comment.