**RESOLVED ISSUE WITH SIDE QUEST KEYS**
The game team has resolved this issue. Keys will be distributed via in-game messages and the quest timer will be extended.
More information and timeline here.
*This includes currently unclaimable keys as well*
**WINTER OF WOE - BONUS OBJECTIVE POINT**
As previously announced, the team will be distributing an additional point toward milestones to anyone who completed the Absorbing Man fight in the first step of the Winter of Woe.
This point will be distributed at a later time as it requires the team to pull and analyze data.
The timeline has not been set, but work has started.

Changes in Mastery Settings (edited by a moderator for clarity)

JosmanxJosmanx Posts: 70
edited October 2018 in Suggestions and Requests
I am seriously thinking of changing my masteries because I found Deep wounds are useless in the new season of AW. I really would like to see changes in mastery settings, for example, Guys from Kambam, why don’t you implement some masteries similar to deep wounds? It would be great to have Deep Shocks or Deep incinerate, for saying something. Why don’t you guys from kabam enable the available slots in attack section of masteries and give us some new changes? What does the community think about it?
Post edited by Kabam Porkchop on

Comments

  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    9q1x04nfw955.jpeg
  • V1PER1987V1PER1987 Posts: 3,474 ★★★★★
    Hardly think it would be called deep shock or deep incinerate.
  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    edited October 2018
    Yes I know it! I was just saying an example. But don’t you think this is a good suggestion?
    V1PER1987 wrote: »
    Hardly think it would be called deep shock or deep incinerate.

  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    Yeah sure my friend! How much do you need? Please, support my post!
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

  • GroundedWisdomGroundedWisdom Posts: 36,094 ★★★★★
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

    I have over 5. I'll trade you a Mil for a Mystic Cat. XD
  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    Make it a Tech Cat. And consider it a deal!
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

    I have over 5. I'll trade you a Mil for a Mystic Cat. XD

  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    I respect your opinion, but the thing here is that DW are useless now in AW and I am making suggestions in order to replace that mastery.
    This post doesn't deserve to be flagged. A mastery that increases DoT effects even if it is just another debuff sounds like a damn good idea to me.

  • GroundedWisdomGroundedWisdom Posts: 36,094 ★★★★★
    Josmanx wrote: »
    Make it a Tech Cat. And consider it a deal!
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

    I have over 5. I'll trade you a Mil for a Mystic Cat. XD

    Sure. I can take my Sentinel to R4. Lol.
  • crystaldsmithcrystaldsmith Posts: 471 ★★
    DW is still good in AQ, and all other content. AW is the money maker. As long as alliances plow through defenses, Kabam will nerf something, somewhere, to ensure more money is spent.

    This only affects maps up to 4 I think, so most people aren't going to have an issue.
  • JosmanxJosmanx Posts: 70
    Sounds better!
    V1PER1987 wrote: »
    Hardly think it would be called deep shock or deep incinerate.

    Electrocute and immolate

  • OualwallssOualwallss Posts: 12
    Bleed immune buff will only be for this season next season will have a different buff so no need to change mastery every month. Unless your into that kinda thing
  • GSKGSK Posts: 66
    Then make two different versions of masteries AQ masteries AW masteries setup.a player can set AQ and AW masteries setup as he likes 😊or remove re arrange cost for masteries
  • DemonzfyreDemonzfyre Posts: 20,731 ★★★★★
    Josmanx wrote: »
    I respect your opinion, but the thing here is that DW are useless now in AW and I am making suggestions in order to replace that mastery.
    This post doesn't deserve to be flagged. A mastery that increases DoT effects even if it is just another debuff sounds like a damn good idea to me.

    You must not be familiar with what is happening. Beed immune global debuff is only through this war season and these 2 weeks leading up to it. They arent going to invent a new mastery for something that will return to normal in 5 weeks. DW's is still used in AQ and questing as well. You are overreacting to the changes.
  • DemonzfyreDemonzfyre Posts: 20,731 ★★★★★
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

    I have over 5. I'll trade you a Mil for a Mystic Cat. XD

    @GroundedWisdom I got you covered.
    o5pm4hsn07aj.png
  • GroundedWisdomGroundedWisdom Posts: 36,094 ★★★★★
    Demonzfyre wrote: »
    Josmanx wrote: »
    9q1x04nfw955.jpeg

    12mil Gold WTF. Mind sharing some of that? Lol

    I have over 5. I'll trade you a Mil for a Mystic Cat. XD

    @GroundedWisdom I got you covered.
    o5pm4hsn07aj.png

    I wish. XD Waiting to R4 Mephisto. Should be there soon anyway.
  • PiviotPiviot Posts: 658 ★★★
    edited October 2018
    All that’d do is put everything but the quests/heroes on the back burner

    They already don’t fix the bugs in the game(unless it helps us)

    Please don’t hurt us in the bug compartment
  • godsquad891godsquad891 Posts: 779 ★★
    V1PER1987 wrote: »
    Hardly think it would be called deep shock or deep incinerate.

    Electrocute and immolate

    can we call the enhanced incinerate what's cooking or who fried the duck ? cue the rock smell and eyebrow gif :D
  • DemonzfyreDemonzfyre Posts: 20,731 ★★★★★
    Piviot wrote: »
    All that’d do is put everything but the quests/heroes on the back burner

    They already don’t fix the bugs in the game(unless it helps us)

    Please don’t hurt us in the bug compartment

    @Piviot please dont spread a false narritive. They fix all bugs whether it helps them or us as quickly as they possibly can.
Sign In or Register to comment.